"Hemma" i Columbus igen - snart Sverige!

Ville bara tala om att jag är hemma i columbus igen efter 10 fantastiska dagar i kalifornien. Har inte haft tid att uppdatera bloggen och just nu har jag ingen lust. Jag åker hem till sverige på söndag och är helt inställd på att åka, så jag skulle lika gärna kunna åka hem idag. Jag älskar mitt liv här och mina vänner, men det ska bli skönt att komma hem till sverige igen. Får se om jag uppdaterar här igen, har många fina bilder att visa - annars ses vi när jag kommer hem! Landar på arlanda 7.30 på måndag, bussen till Köping går 10 - är i Köping 12.

Kram

Kommentarer
Postat av: Sally

Hallå! Superfin blogg! =)

2009-11-29 @ 19:09:17
URL: http://tillsaly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0