Lämnar Columbus för Los Angeles och Las Vegas

Ja om en timme blir jag upphämtad av Steven. Väskan är packad och det ser mer ut som att jag ska åka hem än som att jag ska vara borta i 10 dagar =P. Börjar naturligtvis bli riktigt nervös.... Men det ska väl gå, har jag flygit hit så ska jag väl kunna flyga dit med.

Joel hämtar mig i L.A. 23.15 lokal tid och imorgon åker vi som sagt till Las Vegas. Tar med mig datorn men kommer nog inte kunna uppdatera så mycket. Har med mig den för skolarbetets skull m.m. Vet inte hur det funkar med internett därborta heller, här på skolan måste man ju ha ett speciellt program och ID för att kunna använda det. Men det återstår att se.

Ha det så bra där hemma!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0