USA: Mitt livs första riktiga halloween firande!

Då var mitt halloween firande i USA över. Gårdagskvällen var trevlig, vi åkte till OSU och började hemma hos Josh och några. Där var det ganska tråkigt måste jag säga; folk hade inte gjort sig iordning och var inte sådär jättetrevliga och roliga. Senare hamnade vi på en fest där Emilys syster Valerie var, det var mycket roligare. Träffade även Emily och Karros granne Kristie och hennes pojkvän John, vilka båda var mycket trevliga. Dom skulle dessutom åka tillbaka till Capital på kvällen (Emily skulle sova hos sin syster), så jag passade på att tigga skjuss av dom haha =P.

Så avd tyckte jag om halloween då? Massor med fulla människor i kostymer som man blev alldeles chokad över haha. Men det var roligt att se. En kille kom gåendes på trottoaren i ett par små, små speedos (visst heter det så? Små badbyxor iaf), en badmössa på huvudet och ett par simglasögon runt halsen. Tjejerna hade ofta så lite kläder som möjligt på sig och det var många rumpor och många bröst överallt haha. Men det var verkligen en upplevelse. Collegepartyn överhuvudtaget är en upplevelse. Men igår tror jag att jag hade kunnat suttit i en bil hela natten och bara tittat på folk och deras utstyrslar - det hade varit roande.

Jag hade inte med mig kameran igår, men Karro tog lite kort som jag tänkte bjuda er på =)




John, jag, Emily, ? och Kristie


Karro och jag


Jag, John, Kristie, Emily och Karro


Jag, Karro och Kristie

Nu är det sovdags - imorgon eftermiddag ska jag och Karro försöka ta oss till Easton, ett shoppingcenter. Får se hur det går haha. Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha ja, tack så mkt !:) Vi ses snart, älskar dig!<3

2009-11-03 @ 17:26:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0