24 grader varmt och klarblå himmel...

..den 21/10 - det är ju helt otroligt! Så skönt så!

Sitter med datorn i biblitoteket med en ny ESL student, Red. Han är från Tawain precis som Moto. Och precis som namnet Red antyder så kläder han sig alltid i något som är rött. Han är härlig han haha =).

Annars är det inte mycket nytt. Jobbar och sliter med min hemtenta "Sjuksköterskan som ledare" som är väldigt tråkig. Efter ikväll får den nog helt enkelt vara färdig, orkar inte hålla på med den mer och måste verkligen börja med resten av uppgifterna. OCh C-uppsatsen, hmm..

Förövrigt sitter jag och funderar över en möjlighet som jag fått reda på..., men så mycket mer än så tänker jag inte säga än.. Har inte tänkt igenom det ordentligt, men lite intressant måste jag erkänna att det är...

Nehe, om man skulle göra klart den här uppsatsen nu!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0