Amish people & horsebackriding tomorrow =)

Jaha, då var en lugn dag till ända. Har nyss varit med Karro, Steven och Red på Starbucks och druckit en frappe. Gott gott och trevligt sällskap. Väldigt intressant med tre olika kulturer och se hur alla tänker och tycker i olika ämnen, främst kring relationer.

Imorgon ska jag upp relativt tidigt, blir upphämtad 9.00 av proffessor Keuogh och så ska hon, jag och Karro åka till något ställe cirka 1½ timme här ifrån. Där ska vi på en ridtur samt träffa Amish people, tror vi skulle till någon slags verkstad eller något som dom har; aja det visar sig imorgon! Sen blir det väl någon lunch och så. Jag hoppas på att vädret blir bättre, idag har det bara regnat tråkigt nog - men det är en behalig temperatur ute.

Förövrigt fick jag veta att Joel har bokat hotell i Las Vegas nu, så den 6/11-8/11 befinner vi oss där. Underbart! Biljetter till Universal Studios i L.A. hade också inhandlas - så där blir det ett besök med! Jag längtar!

Sov sött!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0