En underbar midtermbreak weekend =)

I fredags kväll var jag och professor Keough till någon slags matvaruaffär där vi även åt lite kvällsmat, sedan vart det lite shopping på någon affär som hade märkesvaror till nedsatt pris. Köpte mig en svart klänning för cirka 200:-. En jättefin halterneckklänning med ett spänne under brösten och klänningen slutar strax ovanför knät. Sen spenderade vi lite tid nne på en bokaffär och jag köpte en turistguide till L.A. Så nu kan jag vara riktigt turistig när jag kommer dit; Karta och kamera i högsta hugg; bara midjeväska som saknas, Haha.

Igår vad det födelsedags fest hos Moto på Ohio State univeristy, det var mycket trevligt. Vi fick väldigt god mat som Moto och hans flickvän Sara hade lagat. Tawanesisk mat.


Jag, Amy och Eric väntar på dom andra för att åka till North market =)

Idag var vi till North market med ISA (international student association) där det fanns mat från olika delar av världen, jag köpte något indiskt som var jättegott. Hittade även ett ställe med chokladpraliner som såg himmelska ut - men tror ni inte dom hade stängt för dagen? Sen var vi till en park och vandrade runt i skogen, det var jätteskönt och påminnde en hel del om att gå i skogen hemma. Och vad vackra alla träden var!


Ute i skogen, Noel närmast, sen Merci, An, Eric och den sista ser jag inte vem det är =P


Det var en helt underbar höstdag,solen sken och träden var så underbart vackra =)

 

Den här veckan är planen att plugga så mycket som möjligt. Tänkte gå upp och börja plugga senast 9 imorgon, plugga fram till lunch 12 och sen plugga från 13 till 15, 16 någon gång beroende på hur länge jag orkar sitta. Tänker gå och sitta i S.A. gemensamma rum, får mer gjort där än om jag sitter på mitt rum. Vore skönt att få en hel del gjort nu de närmsta tre veckorna innan jag åker till L.A. och hälsar på Joel. Kommer int eihåg om jag har berättat att jag och Joel förmodligen ska åka till las Vegas när jag är där? Hur häftigt är inte det? =D Hoppas verkligen det blir av!

Föresten, är det någon som läser mig blogg fortfarande? Har inte fått några kommentarer på sistonde... Hur har ni alla det där hemma? Hörde att de skulle ha kommit snö i veckan hemma, gjorde det de?

Stor kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Lilla trollet

Hej vännen härlig att höra att du fortfarande har det bra. 7Ja kan väl säga att första snön har fallit här i uppala det var i början av förra veckan har dock inte sett någon snö i V-ås än Härlig att få åka till Vegas tror nästan att det blivit Joels nya favo ställe.



KRAM

2009-10-19 @ 21:39:33
Postat av: Isabelle

Jag läser när datiorn är på ;) och det är inte så ofta nuförtiden. Vi har inte en enda snöflinga här. Har faktiskt varit 5 grader idag. hihi. Vi hörs syrran !:) kraaam !

2009-10-19 @ 22:29:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0