Halloween i USA =)

Jaha då var det den stora helgen; Halloween nu. Vissa har festat sedan i torsdag, klätt ut sig osv. Jag var iväg på något fest igår, men eftersom jag bara har en "kostym" och tänkte ha den ikväll så klädde jag inte ut mig. När jag fick frågan vart min utklädnad var svarade jag bara "Oh, can't you see that I'm dressed out to be a swedish girl; I have the blue eyes, blonde hair and I have even got the accent!". Haha, men det var inte så många andra som var utklädda heller på den festen.

Ikväll tror jag det blir halloween fest på Ohio State (ett riktigt, riktigt stort universitet här. Tyckte någon sa att det går 50 000 personer där). Och eventuellt sover vi kvar hos någon Seth som Emily känner.

Nu närmar sig L.A. resan med, så roligt det ska bli! Åker ner på Torsdag kväll och blir hämtad av Joel i våran hyrbil. Vi bestämde oss för att hyra bilen en vecka, å man fick rabatt om man gjorde det. På fredagen åker vi till Las Vegas och blir där över helgen. Sen har vi bilen till torsdagen där på och kan göra lite småutflykter m.m. Så det blir nog bra! =) Ska försöka träffa en gammal barndomskompis som bor där borta med, vore väldigt skoj =).

Nehe om man skulle göra ett ryck här. Uppdaterar väl er imorgon om hur kvällen var.
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0