Haha man slutar aldrig förvånas.

Jag och Red satt och pratade om hans flickvän från Taiwan som bor här i USA (som för övrigt var anledningen till att han flyttade hit. Men dom bor ändå långt i från varandra, flera delstater bort.). Sen undrade jag om han inte hade något kort på sin dator som jag kunde få se, jag fick ju inte direkt det svaret jag väntat mig...

Jag: Do you have any pictures of your girlfriend that you can show me?
Red: No, I dont have any pictures of her...... But, I do have pictures at an other girl!!

Haha, så vi tittade på kort på någon annan tjej istället. Kanske inte låter så kul såhär, men det var roligt i situationen =P. Man slutar då aldrig förvånas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0