Halloween

Nu är det ju föresten Halloween här och idag började "trick and treat" för barnen. Många ställde upp och var halloween patrol, jag ångrar att jag inte gjorde det. Det går ut på att vara på en gata man blir tilldelad och finnas där för barnen osv. så att det ska vara säkert. Tydligen så är trick and treating vid olika tidpunkter beroende på område, men här i Bexley körde dom det arrangerat idag. Enlgit min roomie sitter folk utanför husen och väntar på barnen med. Själv ska jag ev på någon fest imorgon och sen någon halloweenfest på lördag. Är tänkt att jag ska vara djävul då. Vi får väl se hur det blir. Festen det lutar mest åt på lrödag är på ohio state och vi måste nog sova kvar, jag som föredrar att komma hem på natten =P. Aja vi får väl se! Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0