Homecoming dansen igår =)

Den här helgen har det varit homecoming och igår var det dags för homecomingdansen. Hade inte tänkt gå från början, men ändrade mig på kvällen och tur var väl det för det var en lyckad kväll =)



Karro och jag påväg till dansen.



Jag och Karro på homecoming dansen.


Anthony och jag.

Anthony blev homecomingking, därav kronan. Diane som är sjuksköterskestuderande blev homecomingqueen, men henne blev det visst ingen bild på. Jag är glad att Anthony blev king, han förtjänar det verkligen - en helt underbar kille som är så trevlig och hjälpsam mot alla. Han är väldigt intresserad av olika kulturer m.m. och är engagerad i arbetet kring internationella studenter. Dessutom har han haft det tufft nu då en av hans kompisar precis omkom under sin tjänstgörning som soldat. Men det var verkligen rätt person att bli krönt till homecoming king i alla fall =)

Men det vart en sen kväll igår med pga dansen, så idag är jag rätt trött. könt att vara ledig i morgon med =). Tre dagars praktik kvar denna vecka och sen någon enstaka dag längre fram sen är praktiken avklarad. Nu ska jag försöka plugga lite. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0