Ny design och istider här!

Som ni ser så har bloggen fått en ny design nu, och det är lillasyster som jag har att tacka för det =) Tack Bella! Kika gärna in på hennes blogg med; isabellemaijala.blogg.se

Idag är det plugg som gäller för min del! Ska nog gå och sätta mig i S.A.s gemensama utrymme på bottenvåningen efter lunch, för här uppe i rummet håller jag på att frysa ihjäl. Dom har inte satt igång värmen här i huset eftersom det kan hända att det blir varmare igen och det blir för dyrt eller något att sätta igång värmen, stänga av den och sätta igång igen. Så istället för att ge oss värme får vi frysa ihjäl. Det är kallare här inne än vad det är utomhus! Inatt tänker jag sova med mysdress, mössa och vantar - det behövs!

Kommentarer
Postat av: Patrik Appelquist

Tjenare Emelie,



Fan va skoj att du är i staterna. Hur länge blir du borta? Lycka till!



//Patrik

Hundratusen och ett år -Välgörenhet för gatubarn på nätet

www.gatubarn.nu

2009-10-12 @ 19:01:09
URL: http://www.gatubarn.nu
Postat av: Isabelle

hihi, de är lugnt, bara kul att fixa till ju!:) Kram

2009-10-12 @ 20:42:13
URL: http://[email protected]
Postat av: Lilla trollet

Hej vännen! Skysst desing din syrra har gjort nu ser ju bloggen riktigt proffsig ut. Tänkte bara tacka för det fina kortet det förgylde min dag. Ha det bäst.

2009-10-12 @ 22:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0